10 Fitness Tips Til De Dovne

1. Træning om morgenen

Start din dag med en workout. Undskyldninger som at du er træt efter en hård dag på arbejde
eller ikke har tid til at gå i træningscentret på grund af myldretidstrafikken mister med det
samme deres virkning.

fitness tips

2. Bedre med lidt, men bedre

En kort og intens workout er altid bedre end en lang en, hvor du bliver så træt at du må tvinge
dig selv til at lave den næste øvelse. Det fungerer ikke og på et eller andet tidspunkt ender du
med at droppe træningen.

3. Kombiner træningsformer

Kombiner konditionstræning med styrketræning. 30 minutters intervaller vil tage mindre tid og
være mere effektivt.

4. Brug pauser til miniworkout

Selv at se TV kan være hjælpsomt. Under den næste reklamepause, så lav et par repetitioner af
en øvelse i stedet for at løbe til køleskabet efter en sandwich.

5. Lav liggende øvelser

Det er ingen hemmelighed, at alle dovne mennesker godt kan lidt at ligge på sofaen. Kombiner
træning med nydelse: Find øvelser som du kan lave liggende på gulvet eller i sengen om
morgenen, når du lige har slået øjnene op. Faktisk har vi allerede fundet dem til dig.

6. Gør klar til din træning om aftenen

Pak din taske i forvejen. Næste dag behøver du ikke storme rundt derhjemme før du skal
afsted, mens du prøver at huske hvor dine træningssko og -tøj er. Du kommer helt sikkert ikke
for sent, og risikoen for at du glemmer noget er betydeligt mindre.

7. Træn med dine venner

For at øge din motivation kan I træne sammen. To er altid sjovere end én, så køb et
medlemskab til et træningscenter med din bedste ven. Nu vil der altid være en person, der
minder dig om, at i dag er træningsdag.

8. Gå mere

Tag ikke offentlig transport eller bilen hvis du kan komme et sted hen på gåben eller på din
cykel. Så gå en tur, få lidt frisk luft og forbrænd nogle af de ekstra kalorier – hvad kunne være
bedre?

9. Tag en snack før træning

Du skal aldrig træne på tom mave. Der er en masse opskrifter på lette og sunde retter, som du
kan spise før træning. Dette vil give dig styrke og energi.

10. Tag det roligt

Tag højde for din egen styrke. Lad være med at starte med de tungeste vægte og masser af
repetitioner. Start i det små og forøg gradvist intensiteten.

I fitnessklasser er forskellige multimedieenheder meget egnede, som du kan lytte til musik på. Til deres lange arbejde (når alt kommer til alt vil du være engageret i lang tid, ikke?) Du har brug for høje kvalitetsbatterier eller batterier, som du kan købe hos os.

Skrevet af Laurits Lassen fra Twiftnews – Dansk nyhedsside

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *